Klantenservice

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij weloveties.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan aan via inloggen.
Wil je bestellen zonder een account, dan kan dat ook. Kies dan voor de optie: Ik wil een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken, bij inloggen.

1. plaats je artikel(en) in het winkelmandje

2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling; kies je het land van verzending en vul je evt. een geldige kortingscode in

3. vervolgens ga je naar 'bestelling afronden' 

4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je bezorgadres 

5. kies op welke manier je wilt betalen

6. vul evt. opmerkingen in en accepteer de algemene voorwaarden

7. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op 'bestellen en betalen' 

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.


 Verzenden & bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je in Nederland en België op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 15.30 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. 

WE LOVE TIES maakt bij het bezorgen gebruik van de diensten van DPD & PostNL.

Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Trackingnummer van DPD, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. 

Heeft je bestelling hoge spoed, neem dan even contact op via onze klantenservice +31 (0)495-592842 of info@weloveties.nl dan informeren we je over de mogelijkheden.


Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf € 35,- betaal je geen verzendkosten, dit geldt voor alle bestellingen vanuit Nederland, België en Duitsland. Bij bestellingen vanuit alle landen binnen de Europese Unie (EU) gelden andere verzendkosten per land. Bekijk hier de verzendkosten voor andere landen binnen de Europese Unie (EU).

Bij een bestelling onder €35,- betaal je binnen Nederland en België €2,90 aan verzendkosten. Voor Duitsland betaal je € 3,90 aan verzendkosten. Voor alle overige landen binnen de Europese Unie (EU)  betaal je de verzendkosten die gelden voor dat land. Bekijk hier het overzicht.

Wanneer je vanuit een land buiten de Europese Unie (EU) besteld, verzenden we het pakket met PostNL. Hiervoor gelden andere tarieven. Je pakket wordt met een track & trace code verstuurd. De kosten hiervoor zijn € 24,95 onder bestellingen van € 200,-


Bekijk hier het overzicht van de verzendkosten voor alle landen binnen de Europese Unie (EU).



Wat gebeurt er als mijn pakket wordt bezorgd terwijl ik niet thuis ben ?

DPD doet altijd 2 pogingen om het pakket bij je aan te bieden. Als je niet thuis bent, laat de bezorger bij de eerste afleverpoging een kaartje achter in de brievenbus. Daarmee kun je zelf een nieuwe leverdatum en -tijdstip kiezen. Het is ook mogelijk te kiezen voor een ander afleveradres of ‘neerzettoestemming’ (het achterlaten van het pakket op een specifieke plaats).


Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

WE LOVE TIES hanteert een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst.

Wanneer je om een of andere reden niet tevreden bent met het aangekocht artikel kun je het retourneren.

Volg onderstaande instructies op om de verzending en verwerking van je retouren voorspoedig te laten verlopen:

Vul het retourformulier die je ontvangen hebt bij je bestelling in:

1. Vul je naam en ordernummer in.

2. Vul het artikelnummer in en geef aan hoeveel stuks je per artikel gaat retourneren.

3. Kies de reden van retour.

4. Stuur dit formulier mee in de doos.

5. Knip het strookje met het retouradres uit en plak het op de bovenzijde van de doos en vermeld duidelijk je naam en adres op de doos.

6. Verstuur de zending in een goede beschermende verpakking, bijvoorbeeld in de verpakking waarin je de artikelen hebt ontvangen. 

7. Frankeer de doos voldoende (let op! Dit is op eigen kosten) Onvoldoende gefrankeerde verzendingen en verzendingen onder rembours worden niet aangenomen of gecrediteerd.

8. Doe het doosje op de post indien het door de brievenbus past (let op! Dit is op eigen risico) of geef de doos bij het postkantoor of een servicepunt van PostNL af en bewaar het afleverbewijs totdat wij je retour hebben verwerkt. 

Het retour te ontvangen bedrag zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retourzending  aan je overgemaakt worden. 


Betalen

Welke betaalmethoden biedt weloveties.nl?


iDEAL
, online betalen via je eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers). Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met iDeal.



Creditcard,
wij accepteren Maestro, MasterCard en Visa. Er zijn geen extra kosten
verbonden aan een betaling met een creditcard, anders dan de kosten die jouw creditmaatschappij in rekening brengt.



PayPal
(geen extra kosten aan verbonden)



Bancontact/Mister Cash
voor Belgische klanten van Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA of VDK Spaarbank



Sofort Banking
is een betaalmethode die beschikbaar is in 9 Europese landen en is zeer populair in Duitsland. Je betaalt direct en veilig door middel van online bankieren via je eigen bank. Sofort Banking is gecertificeerd door TÜV.
Sofort Banking is beschikbaar voor klanten met een rekening in de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen



Een cadeaubon
, uitgegeven door We Love Ties. De cadeaubon is één jaar geldig en op elk moment inwisselbaar tegen We Love Ties artikelen in de online webshop. Het invoeren van de unieke code, vermeld op de bon, geeft je recht op het tegoed.
Je hoeft het gekregen bedrag niet in één bestelling te besteden. De restantbedragen blijven geldig. Ook als méér besteld dan het gekregen bedrag, kan je altijd bijbetalen met een door jou geselecteerde betaalwijze. De We Love Ties cadeaubon kan niet worden geretourneerd en kan niet worden geruild voor geld.



Via een overboeking. Je kan het totaalbedrag overmaken op IBAN Nr. NL58ABNA0498519473 t.n.v. WE LOVE TIES te Valkenswaard ( SWIFT/BIC Code: ABN ANL 2A ) onder vermelding van je bestelnummer. 

Bij een overboeking kan het enige dagen duren voordat we je betaling binnen hebben.
Omdat je order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat je betaling ontvangen is, dien je rekening te houden met een langere levertijd.



Voldoe je betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk.

Voor de financiële afhandeling maken wij gebruik van de payment provider Pay.nl. Dit om een veilige en soepele afhandeling van je bestelling te waarborgen.

Klachten

We hebben je bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

 Je kan bellen +31 (0) 495-592842 of mailen naar klantenservice@weloveties.nl.